Support för Teloteket Secure

Klicka på det ni behöver hjälp med

Läs först!

Teloteket Secure är nyligen lanserat, därför finns inte all information gällande alla funktioner på webben ännu. För att komma igång med tjänsten, fyll i fälten nedan så får ni er aktiveringslänk.

Vår kundtjänst har stenkoll på tjänsten, så ring om ni har några frågor!

Kom igång med Teloteket Secure

När ni har tecknat Teloteket Secure så får ni i samband med registreringen av ert/era abonnemang ut ett produktblad tillsammans med er licensnyckel.

Fyll i er epost-adress och licens nedan för att hämta aktiveringslänken.

Ange den epostadress som er aktiveringslänk skall skickas till.
Ange licensnyckeln som ni har fått ut av Teloteket.

Stöld eller olycka

Har olyckan varit framme eller tjuven i farten?

Oavsett om ni har Teloteket Secure eller inte är det viktigt att ni anmäler ert SIM-kort försvunnet till Telotekets Kundservice så att vi kan spärra ert kort för obehörig användning.

När vi har fått in er anmälan så skickar vi ut ett nytt SIM-kort till er angivna adress så att ni kan komma igång med tjänsten igen, och kan under tiden lägga en vidarekoppling till ett annat telefonnummer.

När ni har Teloteket Secure så debiterar vi inte för ett nytt SIM-kort, och skickar även ut en lånetelefon om ni önskar, tills dess att ni har införskaffat er en ny telefon.

Det går även att beställa en ny telefon via Teloteket, kontakta kundtjänst så hjälper vi er.

Ny licens

Om ni inte har fått, eller tappat bort er licens för Teloteket Secure, så kan ni begära ut denna igen.

För att göra detta kontaktar ni Telotekets Kundtjänst via telefon.

Om ni redan har registrerat ert konto så behöver ni inte få en ny licens utan kan då administrera ert konto genom att logga in med er epostadress och lösenord.